Lediga jobb

Lediga jobb på Runö folkhögskola.

Inga lediga tjänster för tillfället.

Runö folkhögskola Stockholm
Runö folkhögskola City ligger mitt i Vasastan och har ett lokalt och mångkulturellt engagemang för en levande demokrati där olika människor möts, där idéer prövas och nya kunskaper växer fram. Vi arbetar för möjlighet till nya insikter, personlig utveckling och tid att hitta sin egen plats genom att ta vara på deltagares erfarenheter och möta dem där de befinner sig just nu. Skolan är en liten arbetsplats med cirka 15 anställda och 150 deltagare, det innebär gemensamt engagemang och korta beslutsvägar mellan personal och skolledning.

Upplysningar om skolan lämnas av:

Studierektor Ann Andersson ann.andersson@runo.se 08-728 57 23
Fackliga företrädare, Folkhögskolelärarna: Kristen Dean kristen.dean@runo.se 08-545 417 34

Ideella Föreningen LO:s folkhögskola Runö är huvudman för Runö folkhögskola, Runö Utbildnings- och utvecklingscentrum och konferensgården Runö Möten & Events. Föreningen har sitt säte på en egen halvö utanför Åkersberga, vi har funnits där sedan 1952